Naar kantoor met Elisa…

   Enkele weken geleden kocht de hubbie by himself zomaar het patroon van de Elisa jurk, waarschijnlijk met de gedachten ‘dan maakt ze tenminste eens iets wat ik mooi vind’ πŸ˜€.

De Elisa dus, vrij klassiek voor Madame stof maar ik besloot hem toch te maken want zeg nu zelf, een man van om en bij de 2 meter dat een patroontje koopt voor vrouwlief kan je toch niks weigeren?

  
Ik koos voor een zwarte tricot die ik vond bij Madeline de Stoffenmadam, waarvoor een welgemeende dank πŸ˜‰.

Het beleg werd vervangen door satijnen biaislint om er toch een eigen twist aan te geven. 

  
Voor mijn nieuwe job moet ik wat deftig voor de dag komen, en dit jurkje is perfect!

  
 Een pasvorm om u tegen te zeggen….
  
Niet alleen officeproof maar ook perfect voor een etentje met de hubbie of een communiefeest waar we volgende week verwacht worden…..

Patroon: Elisa jurk – La Maison Victor

Stof: Madeline De Stoffenmadam – Lier

Hebben jullie een favoriet kantoor jurkje?

Dikke kus,

Madame stof x

31 thoughts on “Naar kantoor met Elisa…

  1. Heel erg mooi! Staat je prachtig. Een patroontje waar ik ook meteen voor viel in die uitgave van LMV, maar het naaien is er nog niet van gekomen.

Geef een reactie

