Over kaartjes en giveaway’s

Hier en hier vertelde ik jullie over het Femma blogweekend, wat me opviel was dat er verschillende bloggers visitekaartjes hadden om uit te delen en er waren er super leuke bij….

  

 Ik noteerde dit in mijn notitieboekje en begon al wat leuke ideetjes te bedenken, ik wilde natuurlijk niet zomaar snel snel iets in elkaar boksen. Het moet leuk zijn, het moet bijblijven kortom het moet Madame Stof uitstralen.

Lobke kondigde ondertussen aan dat er 2 leuke prijzen te winnen waren, 1 voor de leukste blogpost en 1 voor de leukste selfie. Er was zelfs aan een heuse selfie hoek gedacht met geweldige props, fototoestellen werden gretig bovengehaald en aanschouw hier de meest maffe resultaten.

  
De winnaar van de leukste blogpost werd Wollebol Eefje, hier kan je haar winnende blogpost lezen… De winnaar van de beste selfie, jawel Madame Stof!

  
Ik won een waardebon bij Smartphoto, een geweldige site waar ze de meest waanzinnige dingen doen met je leukste foto’s. Denk communiekaartjes, albums, canvas, kussens, je kan het zo gek niet bedenken! Neem hier eens een kijkje op hun fotoboekpagina en hun leuke blog vol creatieve ideetjes.

Ik besloot mijn bon te gebruiken om visitekaartjes te laten maken, ik koos voor een strak ontwerp maar liet de kaartjes maken in een niet zo doorsnee afmeting van 10 op 15cm. Het ontwerp werd doorgestuurd en 2 dagen later lagen de kaartjes al aan de achterdeur, van service gesproken!

  
Ik vind ze super, sober door zijn ontwerp en opvallend door zijn afmeting. Vinden jullie ze leuk?

Ook zin gekregen in een origineel fotogeschenk? Het kan allemaal want ik mag een waardebon van 30€ weggeven van Smartphoto!

Wat moeten jullie doen?

* Volg de blog van Madame Stof

* Laat hieronder een leuke comment wat je zou doen met je waardebon

* De give a way loopt ook op mijn Instagram account, dubbelle kans om te winnen 🙂

– repost de foto met #madamestofgiveaway

– Volg @madame_stof

– Tag @smartphoto.be

Ik maak de winnaar bekend op woensdag 3 juni, veel succes!

Liefs,

Madame Stof

42 thoughts on “Over kaartjes en giveaway’s

  1. Oooooh dit zou super goed van pas komen!
    Op 1 juni stel ik namelijk mijn nieuwe logo op mijn blog voor. Daarna komt een eigen domein en dan eigen visitekaartjes!
    Helemaal klaar om er na 3 jaar volledig voor te gaan!

  2. Jouw kaartjes zijn leuk geworden, strak zoals je wou ! Ik wil graag mijn kans wagen voor die waardebon. Wat ik ermee zou doen ? Nieuwe kaartjes laten maken…..of wie weet wat anders leuks en moois.

  3. Een leuke canvas met mij en het lief! Ik droom er al jaren van, maar het komt er niet van! De ideale moment dus! ❤️
    Ohja, als ik win krijgt ge natuurlijk een plaatske op mijnen blog 😉

    Kusie
    Knuffel
    Love you
    (Telt dat, al dat geslijm?)

  4. Wow, wat een ontdekking !!! Smartphoto.be sowieso een adresje om te onthouden.
    Wat ik met de bon zou doen ? Een smartphone case maken met een foto van de kleinkinderen om aan mijn vader gegeven. Hij heeft onlangs te horen gekregen dat hij een agressieve kanker heeft. 😦
    Vechten tegen deze lelijke ziekte met een foto van de kleinkinderen verzacht de pijn misschien een beetje.
    Inge, super leuke blog ! Ik volg u sinds dag 1 en bewonder u ENORM !
    Wie had dat ooit gedacht dat JIJ zo een leuke spullen ging naaien (die eerste naailessen, … remember ;-). RESPECT meid !!! (ikke, nog steeds mega-onhandig 😉
    Ge hebt mega-veel talenten, uw mooie manier van ‘verhalen’ vertellen… ik hou onmiddellijk uw biografie kopen en lezen.

    Dikke knuf,
    Belle

    1. Dat is absoluut GEEN fijn nieuws om te horen, helaas heeft mijn mama ook maar 6 weken kunnen vechten tegen die vreselijke ziekte en het helpt idd met een foto van de kleinkinderen. Ik hoop dat hij er nog een hele tijd mag zijn om van hen en jullie te mogen genieten, heel veel sterkte voor jullie allemaal. Dank je wel voor de mooie complimentjes, dikke knuffel x

  5. Leuk idee! En die van jou zijn heel origineel qua afmeting en leuk en duidelijk qua design. Mijn kaartjes zijn aan vervanging toe. Ik laat ze altijd achter als ik ergens ga eten. Zo kan een restaurant daarna lezen wat ik van hun restaurant vond.

  6. Oee, die bon zou goed van pas komen! Ik maak samen met mijn zus juweeltjes (Facebook: Emenelle) en onze visitekaartjes zijn bijna op 😀

  7. Heel leuke kaartjes!
    Ik zou de bon gebruiken voor een nieuwe fotosleutelhanger. Na 2 jaar heb ik eindelijk een nieuwe foto kunnen maken, waar mijn 2 schatjes allebei mooi opstaan!

  8. sober, stijlvol, meer moet dat niet zijn 🙂
    heb zelf net een bestelling gedaan bij smartphoto voor de lentefeestfoto’s
    moest ik winnen ik zou vergrotingen bestellen van de drie kids 🙂

  9. Dag Inge, ik was ook op dat blogweekend en oprecht verbaasd toen ik al die mooie kaartjes zag. Sindsdien zit dat ook in mijn hoofd. 😳 ik wil er ook! Smijt mij maar in je pot. Zoals eerder gezegd: je kaartjes zijn heeeeeel stijlvol zoals Madame Stof zelf.

  10. Fan van jouw blog en van Smartphoto! Binnenkort gaan we hier op vakantie met ons gezin dus als ik zou winnen dan zou ik een boekje met leuke vakantiekiekjes maken! Of ook zo’n mooie visitekaartjes (voor een blog die momenteel nog in volle opmaak is!) Groetjes

  11. Nog net op tijd om mee te doen aan deze leuke give away!Ik wil ook kaartjes laten maken om in de toekomst uit te delen zodat er meer mensen mijn blog(je) kunnen ontdekken.

Geef een reactie

