En we hebben een winnaar…

Ik kreeg heel veel leuke reacties op mijn give a way in samenwerking met Smartphoto waarvoor een welgemeende DANK U!

Alle namen gingen in de pot, wie een reactie achterliet op de blog en mijn foto reposte op Instagram had dubbel zoveel kans,  ah ja dubbel zoveel werk gehad ☺️.


Yes we have, proficiat……

 

 Els, stuur je me je gegevens door dan zorg ik voor de rest. Heel veel plezier met je bon, ik ben heel erg benieuwd wat je er mee gaat doen.

Liefs,

Madame stof

X

2 thoughts on “En we hebben een winnaar…

Geef een reactie

