A whole Lotta….

Voor mijn verjaardag mocht ik gaan shoppen in mijn favoriete stoffenwinkel, Lier ligt helaas niet bij de deur maar lang leven de webshop van Madeline! 

Op mijn verlanglijstje stond het patroontje van de Lotta by Compangnie M, een heel leuk modelleke dat op het lijf van Madame stof is geschreven…

Het patroon zat snel in mijn winkelwagentje, easy peasy. De stofkeuze bleek toch net iets moeilijker te zijn! In de winkel haal ik als een gek elke rol uit de rekken om te kijken of het een perfecte combinatie is maar in webland kan dat helaas niet.

Madeline hereself kwam met de perfecte oplossing, ze maakte een Ishi voor haar dochtertje met de PERFECTE stoffencombo. Het enige wat ik moest doen was ze schaamteloos pikken 😊.

  
Een paar dagen later zat mijn pakje in de brievenbus, de stofjes werden voorgewassen en het patroontje werd geknipt. De uitleg bij het patroontje moet je downloaden op de site van Compagnie-M, maar net dan gaat er iets mis! Wat ik ook deed, ik raakte maar niet op de website….

  
Als ik wil naaien, dan wil ik naaien dus plaatste ik een oproep op de Facebook groep Naaien voor vriendinnen met de vraag wie me even op weg wilde helpen. De lieve Els van Koekje Haakje Maakje was zo lief om me de volledige tutorial door te mailen, hands up voor Els!!!!

Ik had al heel veel goeds gehoord over de tutorial en Marte, dikke merci voor dit want het rokje zat op een warme donderdag avond snel en zonder problemen in elkaar, de tips die ze geeft zijn zeer waardevol!

  
Voila, ik heb een Lotta en ik wil er nog eentje en voor de winter wil ik eentje met voering… Ik ben grote fan, zal ik een uniform doorvoeren op kantoor met de Lotta als must have? πŸ˜‰

  
Liefs,

Madame stof

Patroon: Compagnie-M

Stof: Madeline de Stoffenmadam

14 thoughts on “A whole Lotta….

  1. Oh, dat zwarte stofje is geweldig mooi! Je staat er prachtig mee, met die Lotta – dus handen omhoog voor het invoeren van een uniform πŸ˜‰

Geef een reactie

