Flower Power

  
Madame stof is een kleedjes madam maar heel soms moet een mens eens iets anders aan toch, dan grijp ik snel naar een leuke top in combinatie met een rok of broek. Mijn garderobe kan wel een topje extra gebruikenen en met aankomende temperaturen van 30 graden en meer zal het niet veel in de kast hangen.

Sew Natural organiseerde net op tijd een leuke sew along van de Sorbetto top, een gratis patroon van Colette Patterns dat je hier kan downloaden.

  
De Sorbetto top is een simpel model waar je een eigen twist aan kan geven, ik koos voor een open plooi zodat mijn topje heerlijk vloeiend valt en werkte af met biaislint aan de binnenzijde.

Het stofje lag al een hele tijd in mijn stoffenkast en kreeg ik van haar, het is een soepelvallend katoentje wat perfect is voor dit model.

  
Vandaag draag ik hem casual met een jeansshort, op kantoor met maxi rok of jeans met blazer. Heerlijk vind ik van die kledingsstukken die heel snel klaar zijn en waar je een maximum aan gebruik van hebt, er zullen er zeker nog volgen!

Wil je zelf nog een leuke top, download snel het patroon. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Liefs,

Madame stof 

4 thoughts on “Flower Power

Geef een reactie

