Restjes projectjes give a way #1

IMG_0865-1

Tijdens ons laatste naaikafee ging het over restjes stof, we hebben ze allemaal want elke naaister heeft hetzelfde motto ‘ooit komt dit nog van pas’. 🙂

Als ik mijn restjesdozen bekijk is het hoog tijd om die ‘ooit’ eens te laten aanbreken, daarom gaat Madame stof haar restjes weggeven! Nee niet zomaar lapjes stof, nee ik verwerk ze in kleine projectjes die ik dan tijdens de zomermaanden zal weggeven.

FullSizeRender

Voor het eerste projectje maakte ik deze leuke speldenkussens in een kopje, wil je er graag eentje in huis? Laat hier een leuke reactie achter en welk kopje je voorkeur heeft (roze vlinderstofje of kleine roosjes) en wie weet ben je binnenkort eigenaar van dit speldenkussen!

P.S. De actie loopt ook via mijn facebookpagina! Ik maak de winnaars bekend op zaterdag 11/7…..

Veel succes,

Madame stof

8 thoughts on “Restjes projectjes give a way #1

  1. Oh die met de kleine roosjes is heel leuk! En wat een leuk idee om je restjes op te werken. Ik ben een juliette aan het maken voor een house warming

Geef een reactie

