Een mama met een verhaal, golden stardust

  
Juweeltjes maken, ik kreeg de smaak te pakken tijdens de testworkshop bij Miss Pixie. Om nog wat meer basistechnieken onder de knie te krijgen schreef ik me in voor een workshop bij Inimini Homemade, hier vind je prachtige handgemaakte juweeltjes maar ook al het materiaal om zelf aan de slag te gaan.

  
Het neerschrijven van Flo haar verhaal brengt niet alleen veel emoties mee maar ook veel ideeën. Zij is nog steeds mijn inspiratiebron en heb besloten om puur voor mezelf juweeltjes te maken gebaseerd op haar…. 

Toen mijn mini monster 3 jaar werd besloot ik dat het hoog tijd werd om haar baby kamertje een make-over te geven. Het witte grote meisjes bed waarin ik mooie dromen beleefde werd nu het hare, een oud kastje werd profesioneel gepimd en de muren kregen een zachte roze kleur met gouden accenten.

  
Het zachtroze en goud komen dan ook terug in mijn eerste setje, in de ring zit een mooie kleurschakkering alsof het lijkt of de maan er in schijnt. Aan het armbandje bevestigde ik een simpel gouden bedeltje en een zachtroze roos voor wat extra Flo.

Ik kreeg al heel veel leuke reacties op mijn creatie, het verhaal is nog lang niet ten einde, de inspiratie is nog lang niet op.

Los van dit setje besloot ik dat het hoog tijd werd om grote zus nog eens te verrassen, zij is een echte accessoire junkie dus het ideale moment. 

Surprise

  

Van Limburg richting Wijnegem in stijl

  
Ik koos voor groen omdat deze kleur haar prachtig staat, grote zus het is met veel liefde gemaakt en hoop dat je er blij mee bent!

Liefs,

Madame Stof

X

5 thoughts on “Een mama met een verhaal, golden stardust

Geef een reactie

