Restjes projectjes give a way #2

  
Wat een leuke reacties op part 1, Marina Knaepen en Cindy Baeten waren de gelukkige winnaressen van de theekopjes. Marina jou gegevens heb ik en het kopje is on the way, Cindy als je dit leest stuur je me een mailtje want anders moet ik een nieuwe eigenaar zoeken en wil het je graag gunnen.

Restjes project part 2, een krans uit restjes stof. Leuk aan de deur van je naaikamer of gewoon aan elke deur 😀, wil jij hem graag? Laat een leuke comment achter hier en/of op de pagina. Ik smijt hem ook op Instagram dus daar ook kans om te winnen.

Veel succes!!!!

Liefs Madame Stof

X

P.S. De winnaar is bekend, proficiat Chrissebie  en heel veel plezier met je restjeskrans! 

  

9 thoughts on “Restjes projectjes give a way #2

  1. Je naaicreaties zijn één voor één top, en deze krans hoort daar ook bij!
    Hij is super mooi, dus ga ik bij deze een gokje wagen en hopen dat hij misschien binnenkort in mijn naaikamer kan hangen!

Geef een reactie

