Lotta j’adore…..

    
Ik wilde nog een Lotta, eentje in een effen katoentje met een vichy accent in dezelfde tint als de stof…. Het vichy ruitje is gebleven, het katoentje is net wat opvallender ๐Ÿ˜€.  

  

Om een of andere reden doet dit stofje me denken aan Parijs en laat me nu net in september met de hubbie naar de stad van de liefde trekken…. Ik zie het al helemaal voor me, samen met de man van mijn dromen genieten van un petit cafรฉ onder de schaduw van de Eifeltoren…..
  
Voor de eerste keer overtrok ik zelf knopen, trรฉs charmant no? ๐Ÿ˜Š

  
Om het plaatje compleet te maken overtrok ik nog een knoop en bevestigde deze aan een haareslastiekje, instant chique! 

Voor een aan foto is het nog even wachten tot in september, ik kijk er heel erg naar uit! 

Hebben jullie nog leuke vakantieplannen of citytrips in het vooruitzicht?

Liefs Madame stof

X

10 thoughts on “Lotta j’adore…..

Geef een reactie

