Korte dienstmededeling 

  
Bloggen is leren, en na de Femma blogschool (wie schreef zich al in voor editie 2?) is er ‘Meststoffen voor jou blog’, excuseer? Gelukkig niet in de meest letterlijke vorm van het woord, maar in de vorm van een online cursus geschreven door Kathleen van De Verbeelding.

Ik schreef me op het nippertje in om nog te kunnen genieten van een mooie korting, en wachte vol ongeduld op het eerste mailtje. Ondertussen las ik de reviews  van het testpubliek, hier, hier en hier, het werd alleen maar spannender.

Ondertussen zijn we 2 mails verder en zijn er al een aantal opdrachten uitgevoerd, de mails lezen als een trein en kijk al echt uit naar de volgende. De opdrachten die Kathleen ons voorschoteld zijn echt stof om over na te denken en al ettelijke papieren vol te schrijven.

Deze blogpost is een van de opdrachten, time hoe lang je bezig bent met een blogbericht neer te pennen, mijn timer staat hier as we speak naast mij 😊.

Maar wat ik jullie in deze dienstmededeling wil melden is dater hier en daar wat aanpassingen zullen gebeuren, dus schrik niet ik ben aan het zaaien 😉.

Zelf zin gekregen in een beetje blogtuinieren, je kan nog steeds hier instappen!

Tot snel!

Madame stof

9 thoughts on “Korte dienstmededeling 

  1. Ik volg de cursus ‘meststoffen voor je blog’ ook en heb dezelfde mening als jou! De lessen lezen als een trein en ook ik kijk uit naar de volgende les.
    Ik ben benieuwd naar de (eventuele) veranderingen op jouw blog, op de blog van de andere cursisten en op mijn blog. Alvast veel succes!

  2. Benieuwd naar de veranderingen en ervaringen! Ik heb de proefles aangevraagd en die smaakt wel naar meer, maar nog teveel twijfels om er meteen aan te beginnen. Sowieso is de timing is voor mij niet geweldig om nu te starten (minder tijd nu het nog zomervakantie is) en als ik het wil doen wil ik het ook wel goed doen. Daarnaast ben ik ook ingeschreven voor de Blogschool en vroeg ik me af of er voldoende meerwaarde is na het bezig zijn met het boek Make it Blog it en de Blogschool… of toch, of het interessant is om deze drie op enkele maanden te “verteren”…

    Ik ga dus zeker de ervaringen van jou en andere bloggers opvolgen en dan kan ik later misschien alsnog de cursus starten.

    Groetjes,
    Tamara

    1. Tamara, leuk dat je naar de blogschool gaat. Ik ben benieuwd wat je er van vind. Het voordeel hier is dat je kan instappen wanneer je wil en wanneer het jou best uitkomt. Ik kijk er naar uit om je ‘nieuwe’ blog te herontdekken, veel plezier!

      1. Dankjewel! Ik probeer niet al te hoge verwachtingen te hebben, maar ik hoor alleen maar goeds en door het boek te lezen merk ik wel dat er echt veel te leren valt. Ik kijk er echt naar uit 🙂

        Op elk moment kunnen instappen is een groot voordeel dus de meststoffen blijven in mijn achterhoofd 😉

        Groetjes,
        Tamara

  3. Ik blog alleen als het kriebelt! Soms heb ik er weken geen zin in. Het is leuk als je veel gelezen wordt,vroeger vond ik dat belangrijk, maar nu niet meer. Ik blog dan ook vier jaar en eens mens raakt al wel eens uitverteld. Maar anyway, veel plezier, ermee!

Geef een reactie

