30 dagen, 30 details… Week 1

Een week geleden lanceerde ik via mijn blog een IG  challenge, 30 dagen, 30 details! Ik hoopte stilletjes op een aantal enthousiastelingen maar mijn verwachtingen werden overtroffen.

Het is superfijn om via de hashtag #30dagen30details elke dag die leuke foto’s te zien en beloofd is beloofd hier volgt mijn 1ste week

  
Ook zin om mee te doen, #30dagen30details is de boodschap, see you on IG!!!

Liefs,

Madame stof

One thought on “30 dagen, 30 details… Week 1

Geef een reactie

