Dagboek van een wedstrijd…..

cropped-960-op-250

Ik mag het vertellen, het is bekend,  ik doe mee aan de 3de editie van de Sew It Up online naaiwedstrijd!!!!!!

De eerste 2 edities volgde ik met heel veel bewondering en een mens moet eens zot doen hé, met veel enthousiasme verstuurde ik mijn inschrijving. Toen de mail van mijn selectie in mijn mailbox zat deed ik een klein vreugdedansje, de mail met de opdrachten deed mijn wenkbrauwen fronsen en de aankondiging van mijn ‘concurrentes’ deed de moed me in de schoenen zakken.

Een voor een toppers van de hoogste plank, damn dit gaat heel pittig worden en kreeg asap een kleine stressaanval. Gelukkig was de hubbie daar met zalvende woorden ‘liefje, het is een ervaring en voor mij ben jij alvast de winnares’……

Oké Madame stof, je schreef je in laat nu maar zien wat je in je mars hebt, een spreekwoordelijk schop onder mijn kont en we zijn vertrokken.

Ik zal jullie steun heel hard nodig hebben om voldoende stemmen te krijgen (daarover later meer), ik hou een dagboek bij voor diegene die de strijd mee willen volgen, die mijn gevloek willen aanhoren en mijn ontplofte naaikamer willen aanzien :-).

jasje

Momenteel ben ik heel druk bezig met de eerste opdracht, veel kan ik natuurlijk niet verklappen maar het is een tofke, zo eentje waar je eens los kan gaan, zo eentje waarvan je denkt ‘dat klinkt als muziek in mijn oren’…..

Tot snel!

Madame stof

x

12 thoughts on “Dagboek van een wedstrijd…..

  1. Super tof! Ik voel mijn spanning van vorig jaar helemaal terugkomen 😄! Ik kan al voorspellen dat je veel zal.twijfelen, vloeken, je naaikamer gaat ontploffen,… Maar je gaat ook veel.leren, genieten van de complimentjes die je zowiezo gaat krijgen en een super ervaring hebben! Veel.succes! En vraag maar als je iets wil weten! 😄 ik ben alvast fan!

Geef een reactie

