Op date met Madame Stof….

keep-calm-en-laten-we-op-date-gaan

Ik had jullie belooft bij 400 duimpjes op mijn Facebookpagina dat ik een date zou organiseren, awel lieve lezeressen het is zover. De kaap van 400 is bereikt waarvoor een welgemeende dank u en virtueel vreugdedansje er boven op.

Wat gaan we doen, wel dat laat ik aan jou over… Wil je gewoon gezellig koffie drinken, geen probleem. Een naai date, ik steek mijn machine met veel plezier in de auto. Juweeltjes maken, haal je creativiteit maar boven… Alles kan, alles mag, ik kijk er naar uit om een van jullie eindelijk in het echt te ontmoeten!

leave-a-comment-button-purple-copy-182x136

Wat moeten jullie doen, laat hier of op mijn pagina een ongelooflijke, originele, grappige reactie achter waarom ik met jou op date zou moeten. Laat me huilen van het lachen of laat me blozen van de complimentjes 🙂 en wie weet pik ik jou er wel uit en ik hoop jullie ook!

Liefs,

Madame stof

x

P.S. Zaterdag 17 oktober maak ik de gelukkige bekend

10 thoughts on “Op date met Madame Stof….

  1. Proficiat,
    En waarom ik zou willen daten met jou is omdat ik zeer graag mensen ontmoet met dezelfde hobby’s en dan vooral om samen gezellig te snuiteren tussen stoffen en zeggen van ooh dat staat je perfect en dat helaas wat minder

  2. Wel ik heb volgens mijn man helemaal geen humor en ik ben het met hem eens. Het enige wat ik kan zeggen om je te overtuigend is dat ik je wat beter wil leren kennen. Omdat je volgens mij een super creatieve, liefde, wijze, grappige en wereldse madam bent!

  3. Ik neem momenteel even de moeite ol op dit berichtje te reageren terwijl ik met iets zeeeeerr belangrijk aan het doen ben. Zo graag wil ik met jou op date! Wat ik aan het doen ben is nog even geheim, maar ik vertel het je op date ☺
    Kzou me u wel eens willen tetteren, naaien, bloggen,… je lijkt een enorm toffe madam! Kwil ook heel graag sew it up ervaringen delen ☺ zo ontzettend benieuwd!

  4. het lijkt me wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik had nog nooit echt de tijd om je verhaal volledig te lezen maar misschien kun je het wel eens uiteendoen op een date? 🙂

  5. Ik heb simpelweg dé ultieme date in gedachten! Samen kussenslopen shoppen en er de meest fantastische en vooral originele en aangenaam zittende raglans mee naaien. Of… niet…

    en gewoon bij een lekkere koffie praten over naaien, bloggen, aan wedstrijden meedoen, boeken schrijven, de zin van het leven en waar dat gesprek ons naartoe brengt 😉

    (yup, hier heb ik bijna een week over nagedacht.. en dan vraagt men zich af waarom ik ’s nachts niet slaap!)

  6. Ik ken je niet persoonlijk, maar volgens mij ben je een toffe madam. Telkens ik je blog lees, denk ik: amai dat zou ik ook willen kunnen! Zo’n mooie blog en keimooie Naaiseltjes. Mijn ideale date met jou zou dus iets zijn met bloggen en naaien. Me leren om een rokje te naaien voor mijn prinsesjes en/of me leren hoe ik ook zo’n mooie blog kan creëren! Toppie!

Geef een reactie

