Dagboek van een wedstrijd… 

Het is nog een beetje zoeken naar het juiste ritme tussen al het naaien, fultime werken en het huishouden toch niet helemaal te verwaarlozen maar ik kan blij vermelden dat opdracht 1 klaar is!

De hubbie staat 100% achter zijn madame en dat doet veel, een tasje thee en koekjes par exemple 😉….

  
Afgewerkt, fini, the end en ik moet zeggen ik ben er super tevreden van. Het is helemaal Madame stof, een tikkeltje decadent maar dat mag wel voor deze opdracht… Ik ben geen enkele keer in een colère geschoten, heb rust en kalmte bewaart en dat loont in de afwerking.

  
Naden komen netjes overeen, afwerking dik oké (ik werk nog steeds met mijn allereerste simpel Singer’ke, geen overlock) en een toppie pasvorm…  

 
Een eerste dikke streep op mijn planning en dat ruim voor de deadline! Nog 4 te gaan 😉….

Over opdracht 2 kan ik natuurlijk weining zeggen buiten dat het eentje is waar ik onmiddellijk van wist, ja dat zal het worden. Weer eentje met een techniek dat ik nog nooit eerder deed maar het is een wedstrijd en dan moet je al eens een risico durven nemen. Zijn jullie ook zo benieuwd wat de andere deelnemers hebben gemaakt?

Tot snel

Madame stof

X

8 thoughts on “Dagboek van een wedstrijd… 

  1. superveel succes gewenst! leuk stofje en amai met een simpele singer. ik heb een middelmatige singer en die ging al eens de mist in bij 8 lagen gabardine dus respect.
    ps: een overlock dat is zo’n gemak voor tricot

  2. Ge zijt goed bezig!!! En uw ventje ook!! (en zeg hem dat maar, dan houden ze dat gemakkelijker vol!)

    Ik vind het allemaal wel spannend en ’t is leuk dat ik soms ook van erg dichtbij kan volgen 😉

    Duimen omhoog hier!

  3. Dit ziet er al goed uit,best spannend.Ben benieuwd wat het gaat zijn en knap van je om al klaar te zijn,ruim voor de datum.Op naar de volgende opdracht!

Geef een reactie

