Dagboek van een wedstrijd…..

De thema’s zijn bekend, hier vind je een overzichtje! Een serieuze boterham die wij reeds in onze digitale brievenbus kregen en waar ik toch al enkele nachten van wakker heb gelegen…

Ondertussen is opdracht 1 gefotografeerd en ik ben heel blij met het resultaat, die hubbie van mij verdiend een dikke pluim want hij bracht perfect in beeld wat ik in mijn hoofd had!

  
Op naar opdracht 2, leuk thema dat Halloween gebeuren…. Veel nadenken over wat ik zou maken was er niet bij maar dan de uitvoering. Als ze bij een patroon de beschrijving zetten ‘voor de ervaren naaister’ dan bedoelen ze dus echt wel ervaren!!!

Dit is volledig uit mijn confortzone en een serieuze level up voor mezelf! Het tornmesje draait overuren maar het moet en zal gebeuren zoals ik het in mijn hoofd heb. 

  
Hier alvast een preview, wat het is daarvoor moeten jullie nog even wachten…. Ik neem alvast mijn tornmesje ter hand en zwoeg verder!

Wat vinden jullie van de thema’s?

Tot snel,

Madame stof 

X

7 thoughts on “Dagboek van een wedstrijd…..

  1. Wat ik denk? Dat je nog gaat zweten! :p
    Maar ook dat je het super gaat doen en dat er heel veel mensen voor jou juichen!
    Hop hop hop, Madame Stof aan de top (of toch zo iets :p).
    Nog veel succes x

  2. Zo meteen eens uitzoeken waar ik de thema’s kan vinden.Mee naaien ga ik niet doen,zoveel ken ik er nog niet van maar ik geniet in elk geval mee van jouw creaties of toch de stukjes die we er van te zien krijgen!Toi,toi,hé!

Geef een reactie

