Dagboek van een wedstrijd…

  

Vandaag vloeide er voor het eerst tranen van frustratie, omdat het niet is was ik gehoopt had….

Opdracht 2, laat je inspireren door Halloween zonder dat het een verkleed kostuum lijkt. Een kleine 5′ had ik nodig voor ik wist wat het ging worden, iets zwart, classy en geïnspireerd op iets wat iedereen associeert met Halloween.

Deel 1, iets uit een Burda dat gemarkeert stond als ‘voor de ervaren naaister’, gelijk hadden ze want het kostte me veel moeite maar het resultaat mag er zeker zijn.

Vol goede moed naar werkstuk 2, meer dan tevreden tot een bepaald punt. Lostornen, terug stikken maal 4 en nog steeds is het een ramp! Nee hier ga ik niet mee winnen maar het is wat het is, ook dat is naaien…. 

Ik heb nog wat stof en tijd over, maak ik iets extra? Misschien wel, ik twijfel… Toon ik de rest hoe het is, absoluut want ik heb er op gevloekt dat het geen naam heeft.

Alvast een kleine preview…

  
Voor opdracht 3 leg ik voor mezelf de lat iets minder hoog, uiteraard wel helemaal Madame stof maar ik heb even weer wat vertrouwen nodig en de woorden van de hubbie ‘lieve schat, het moet leuk blijven voor jezelf’ neem ik mee…

De deadline van opdracht 1 komt dichter bij dus hou de pagina zeker in de gaten want jullie stemmen ga ik heel hard nodig hebben!

Liefs,

Madame stof

  

8 thoughts on “Dagboek van een wedstrijd…

  1. het moet inderdaad leuk blijven! en er is niets mis met jouw eigen stijl en kunnen, al denk ik dat je enorm veel bijgeleerd zal hebben na deze wedstrijd door je grenzen te verleggen. maar ik snap je frustratie want vele van mijn eerste pogingen tot het uittesten van iets zijn niet voor publicatie

  2. *dikke knuffel*

    Gouden raad van jouw ventje! Laat opdracht 2 nu even voor wat het is, neem effe adem en vol goede moed en frisse goesting starten aan opdracht 3. En wie weet nog iets extra voor opdracht 2, dat kan je nog zien. Dat is wel het voordeel dat je goed op tijd was met opdracht 1, je hebt die ademruimte!

    Ik supporter!!!

  3. Op mijn stem kan je alvast rekenen,ik vind het in elk geval knap dat je mee doet aan zo’n wedstrijd en je 2de opdracht eventjes opzij leggen en herbeginnen met de fun,de moed en de volharding die we van je kennen!!

Geef een reactie

