200 jurken, 1 tester

Toen ik de oproep van Evelien van Sewbidoo zag voorbij komen waagde ik mijn kans, een patroon testen voor een nieuw boek is altijd leuk en al zeker als je een patroon krijgt toegestuurd met je eigen naam op!

Vol enthousiasme begon ik er aan, mijn teststof bestond uit een oud gordijn dat ik op de kop tikte tijdens een van mijn overvallen in de kringloopwinkel.

Omdat ik het figuur heb van een gespierd potlood mocht ik een aanpassend jurkje maken met een kraagje. Hoewel de uitleg beperkt was liep het naaien vlotjes tot ik het paste.. Te klein, thans alles netjes opgemeten maar hey het is een testpatroon hé! 

  
Gelukkig genoeg stof voor een maatje groter en dit zat perfect, ik noteerde netjes alle bedenkingen en stuurde alles door. 

Er ging wat tijd over tot er plots een uitnodiging in mijn mailbox zat voor de lancering van het boek, daar zeg ik geen nee tegen want ook al heb ik het boek nog niet gezien het is een aanrader! Dames, 200 jurken die je perfect kan combineren tot je eigen perfecte jurk, wie wil dat nu niet!!!

Els is mijn date voor straks, girls night out! Helaas zal ik het jurkje niet dragen wegens te zomers maar ik heb er al plezier aan beleefd met mooie complimenten, een winterversie is in de maak!

Morgen volgt er een leuk verslagje van een topavond!

Liefs,

Madame stof

P.S. Vergeet niet dat er vanaf maandag kan gestemd worden op de deelnemers van de Sew it Up westrijd, vooral op mij 😉

7 thoughts on “200 jurken, 1 tester

Geef een reactie

