200 jurken review

  
Gisteren was het de boeklaunch van 200 jurken, Evelien koppelde er een leuke blogmeetup aan vast. De zussen, Dietemiet, Sisko by Mieke, en nog veel meer madammen waren aanwezig…..

Zet een 50 tal bloggende vrouwen bij elkaar op een gezellige locatie en het is gegarandeerd een topavond! Hippe drankjes, een stoffenstand, overal prachtige jurken aan de muren en op mooie madammen en natuurlijk het boek waar iedereen het over heeft!

Moet je hem hebben, JA! Voor elk figuur is er het perfecte basismodel waarmee je eindeloos kan combineren. Mouwen, kraagjes, topjes, rokken, you name het is er en jekan het gebruiken.

  
Weet je niet welk figuur je hebt, met de stijlgids weet je het in een oogwenk, er is zelfs een kleurenschema dat je de perfecte jurk in de perfecte kleur kan maken. Zeg nu zelf, het kan nu toch niet meer mis gaan…..

  
De 3D app is FENOMENAAL, hoe handig is dit! Je kan perfect 360° draaien, het beeld is haarscherp en de details mooi zichtbaar. Evelien, dit is echt een schot in de roos. Je bent een held in naailand en ver daar buiten, dikke merci!

  
Omdat ik mijn testjurkje net iets te zomer vond trok ik mijn Lora jurk aan, ik werd gespot door de redactrice van La Maison Victor. Een super toffe madam met een geweldige outfit die me vertelde dat het stofje van mijn jurk in de volgende editie zal verschijnen! 

  
Aangezien bloggers graag praten was er de mogelijkheid nog een afzakkertje te nuttigen in een toffe kroeg, daar had ik een ontzettend leuke babbel met Marte van Compagnie M. Amaai wat een topmadam is me dat, vol passie over haar merk, grappig en kleiner dan ik had verwacht 😉. 

Dank je wel Els voor het leuke gezelschap, ik kijk heel hard uit naar jou eerste jurk!

Hebben jullie het boek ook al, wat zijn jullie favoriete modellen?

Liefs,

Madame Stof

17 thoughts on “200 jurken review

  1. ziet er mij een superleuk boek uit, al twijfel ik of ik het wel zou kopen. ik denk dat ik het toch eerst eens wil in bladeren om te zien welke opties er allemaal voorzien zijn
    die 3D app lijkt mij wel de max!

  2. Was een leuke avond hÊ! Ik vond het fijn om jou eens te ontmoeten. En ja, die 3D-app is inderdaad fenomenaal.
    Mijn favoriete modellen uit het boek zijn telkens een of andere versie van Nina, dus ik maak die sowieso het eerst. En jij?

      1. Aha! Dan ben jij productiever dan ik, ik zit hier al een tijdje in de zetel 🙂 Sowieso moet ik eerst nog wat andere geplande projecten afwerken ook.

  3. Het was een geslaagde avond en zeer de moeite dat we die lange trip naar West Vlaanderen hebben gemaakt. Leuke nieuwe ontmoetingen, ook. Eerst nog afwerken wat er nog op stapel ligt en dan toch de stap wagen naar die eerste jurk. Maar welke het zal worden weet ik nog niet. Ik kan voorlopig nog niet kiezen. Maar ik heb nog eventjes tijd.

  4. Aha! Ik krijg hier een vermelding! Bedankt dat je mijn ‘merk’ vermeld! 😉 En subiet denkt iedereen nog dat ik een dropje ben. De volle 1m70 hoor! 😉

Geef een reactie

