Dagboek van een wedstrijd + date winnaar…..

  
Opdracht 2, eentje waar ik mijn joker had ingezet maar waar ik mezelf toch een beetje in heb teleurgesteld. Ik weet het niet helemaal, in mijn hoofd zag het er anders uit maar dat neemt niet weg dat ik mijn grenzen weer heb verlegd!

  
De shoot stond vandaag gepland, we kozen voor een een wat donkere locatie wat uiteraard perfect past bij het thema.

Zo zijn we toegekomen aan opdracht 3, ik heb lang getwijfeld tussen een rok, topje, kleedje, lang of kort…. Wat het zal worden is nog even geheim maar het is dit keer geen zwart 😉.

  
Er moest ook nog een winnaar gekozen worden voor een date, aangezien alle reacties grappig, lief en vol lof waren besloot ik alle namen in een pot te gooien en de hubbie zijn onschuldige hand te gebruiken.

  

Nikie, jij en ik gaan op date! Jij beslist wat we allemaal gaan doen maar dat het gezellig zal worden staat nu al vast! Stuur je me een berichtje zodat we kunnen plannen?

Ik kruip nog even achter mijn naaimachine, wat doen jullie nog op deze grijze zondag?

Liefs,

Madame Stof 

4 thoughts on “Dagboek van een wedstrijd + date winnaar…..

  1. Ik heb net letters zitten uitknippen om te flocken op een babycadeautje… Blij dat dat achter de rug is! Er zijn leukere handwerkjes om te doen, maar ’t resultaat zal er wel mogen zijn 🙂 Thumbs up voor de wedstrijd! Mijn stem heb je al!

  2. aangezien mijn naaigaren na 1/3de van mijn project op was en ik na de helft van de strijk geen zin meer had in strijken, heb ik een middagje doorgebracht met mijn breinaalden voor de tv (TLC stond op met een marathon over bruidskledij, dus ik kan je alles vertellen over wit en kant :p)

Geef een reactie

