Sew it Up opdracht 1 – muziek

Voila de kogel is door de kerk, het stemmen kan beginnen!


Voor opdracht 1 moesten we onze inspiratie zoeken in muziek, in een liedje, een instrument, een artiest, een stijl, de mogelijkheden zijn eindeloos.

De eerste die in me opkwam was Madonna, zij is zowel op muzikaal gebied als op fashion gebied een madam om u tegen te zeggen.


Deze foto gebruikte ik als inspiratie bron, een outfit met ballen en dit is wat ik ermee deed.


De tule rok bestaat uit 1 laag voering en 8 lagen tule die ik met veel moeite netjes aan de zilveren elastische tailleband stikte. Voor het patroon tekende ik een cirkelrok op maat.

Voor het jasje koos ik oorspronkelijk voor het Mona patroon, een Chanel look-a-like uit La Maison Victor maar toen ik deze stof spotte ging ik voor een stoere blouson met opgestikte zakken. Een risico aangezien ik dit nog nooit had gedaan maar hey het is een wedstrijd en een echte rock chick gaat weinig uit de weg šŸ˜‰.


Vinden jullie mijn outfit leuk genoeg en verdiend hij jullie stem, ga naar http://www.sewitup.be en stem op Madame stof. Ik geef jullie nu al een dikke zoen en een welgemeende DANK U!

Tot volgende week voor opdracht 2

Liefs,

Madame stof

19 thoughts on “Sew it Up opdracht 1 – muziek

  1. Super outfit! Volgens ons (ik en mijn ventje, want die stemt mee) heb je heel grote kans om deze ronde te winnen!
    U fotos zijn ook super! Geslaagd totaalpakket!
    Je kreeg dus natuurlijk ook onze stemmen!

Geef een reactie

