Dagboek van een wedstrijd…..

Deze week was een week van de eerste stemronde, een 1ste plaats zat er niet in maar dankzij jullie stemmen en leuke commentaren voelde ik me een winnaar!

Opdracht 2 komt morgen online en ik blijf twijfelen. Aan de foto’s gaat het zeker niet liggen want daar heeft die hubbie van mij weer heel erg zijn best voor gedaan, grote zus die fungeert als mijn klankbord vind het geslaagd dus waar twijfel ik dan aan? Vooral aan mezelf denk ik, aan mijn inspiratiebron zal het zeker niet liggen….  

  
Ondertussen is de shoot voor opdracht 3 ingeblikt, het stoere zwart is ingeruild voor romantisch wit. Er zitten leuke elementen in en het is helemaal Madame Stof.

  
Benieuwd naar de creaties van ronde 2, morgen om 11u30 staan ze online en ik vraag alweer heel lief ‘stemmen jullie voor mij?’
Tot snel,

Madame stof

3 thoughts on “Dagboek van een wedstrijd…..

Geef een reactie

