Black Friday…

  
Een snel klaar projectje met een hoog Madame stof gehalte is toch wel met stip op 1 de Chessie top en Kristy rok uit de laatste editie van jawel mijn geliefde bijbel ‘La Maison Victor’.

  
Ik koos voor een zwarte tricot met een schattig ‘bolleke’, het voeren van de rok vond ik met deze stof overbodig dus was mijn rok klaar op een half uur. De luie naaister in mij maakt hier een vreugdedansje. Ik tekende een maatje 38 maar die zit aan mijn taille een tikkeltje te ruim, pas ik zeker aan bij de volgende versie want die volgt er zeker!

  

  
De blote buiken leeftijd ben ik helaas al lang gepasseerd dus verlengde ik de top met 10cm. Note to myself de mouwen zijn aan de smalle kant dus bij het volgende exemplaar 2cm extra knippen.

  
Ik ben super fan van dit setje, mooie pasvorm en perfect te combineren met ander stuks uit mijn kledingkast. Hier draag ik ze met een stoere enkellaars maar ik zou het zo combineren met hippe sneakers.

De hubie maakte niet alleen de foto’s maar ook een super leuk filmpje behind the scene, een nieuwe Eric Van Looy is geboren ☺️.

  
Zijn jullie ook fan?

Liefs,

Madame stof

13 thoughts on “Black Friday…

  1. zeker fan van je setje!
    in het boek vond ik het allesbehalve mijn ding, nu zou ik het durven wagen moest ik de rest van het boekje niet nog meer mijn dingen vinden (en ook daarvoor nog geen tijd gehad 😉 )

  2. Pingback: Chesskirst dress |

Geef een reactie

