Louisadress – the blogtour

Op de boekvoorstelling van 200 jurken ontmoette ik voor het eerst Marte van Compagnie M. en ik was onder de indruk! Wat een topwijf, gewoon zichzelf ondanks ze toch al heel wat bereikt heeft met haar geweldige patronen!

  
Toen ze me vroeg om de Louisa voor dames te testen was ik zo blij, ik twijfelde geen moment! Het werd een heus event met 29 andere dames al dan niet bekend uit blogland en ik verzeker u het waren toppers hoor!

De basisversie met kapmouwen werd in elkaar gestoken uit een oud laken als testjurk en moest hier en daar wat aangepast worden. De borstneep werd verlaagd (niet omdat ik hangtieten heb maar Marte was een tikkeltje enthousiast wat betreft de zwaartekracht) en aan de taille werd een halve cm extra ingenomen voor een mooie pasvorm. Verder geen enkele aanpassing, ik heb dus het perfecte Compagnie M. lijf 😊…..

  
De stof die ik koos leek op dat moment leuk maar achteraf was het een grote njet! Met de feestdagen in het achterhoofd wilde ik een dosis glitter in mijn jurk maar wilde ook niet aanzien worden als een wandelende discobal.

  
Ik koos voor een zacht roze wollen stofje dat ooit diende als gordijn 😉 en combineerde dit met zilveren paspel in de zijnaad en aan de kapmouwen. Mijn eigen Lien Degol aka grote zus vond de perfecte kousen met een extra dosis glam et voila mijn perfecte feestjurk is klaar…

  
Marte een dikke merci voor deze kans en de superfijne dag in Bar Starck, de hippe koffiebar van Katelijne de madam achter Mon Depot. Niet enkel super lekkere koffie maar je kan gelijk het prachtige assortiment stofjes scoren….

Het patroon is te koop in de webshop van Compagnie M., gebruikt de kortingscode LOUISA10 en geniet tot het einde van de week van een mooie korting. Perfect dus om jezelf te verwennen tijdens de feestdagen….

Liefs,

Madame stof

19 thoughts on “Louisadress – the blogtour

  1. Prachtig! En je hebt Sylvia haar stijl gemaakt! 😉 Ondanks het feit dat ik geen roze madam ben, heel erg fan! En zeg trouwens: wat een lieve intro. Ik ben zeker moest je dichter bij wonen dat ik regelmatig bij je zou binnenspringen want ik vond onze ‘eerste ontmoeting’ ook heel gezellig. 🙂 Sindsdien een zware fan van je blog!

  2. Een hele leuke jurk! En die wandelende discobol…Dat ben ik dan…Kijk maar eens op mijn blog 😉 Uw zus doet dat trouwens goed met stylingsadvies te geven. Die glitterpanty’s maken het af! Leuk je ook eens ontmoet te hebben. Een volgende keer een echte babbel dan!?

Geef een reactie

