Hartjes voor Madeline

In de nacht van 23 januari sloeg het noodlot toe bij Madeline de Stoffenmadam, een brand verwoestte de volledige winkel. 

 Madeline is niet enkel mijn lievelingswinkel, Nancy is een ex-collega, een ongelofelijke toffe madame die met ongeloofelijk veel pasie in haar winkeltje staat. Die passie is vele mede-naaisters/blogsters niet ontgaan en boden massaal hun hulp aan.

Heel wat klantjes stroopten reeds de mouwen naar boven en maakten met plezier hun handen vuil om Madeline part 2 heel snel weer op poten te zetten EN het is hen gelukt want met veel trots kondigd Nancy aan dat ze morgen 15/2 alweer open gaat in het pand naast de oude Madeline.

Toen ik haar vroeg om mijn Think Pink actie te steunen was ze onmiddellijk bereid, wel lieve Nancy toen Zoë van ZowieZo me vroeg mee te werken aan de veiling van een totaalconcept twijfelde ik ook geen moment….

Heb je er altijd van gedroomd van een aantal prachtfoto’s van zoon of dochter, het is de moment.

Wat denken jullie hiervan?? En hypercombipakket feel & look good voor jouw kind!

– een handgemaakte jurk of hemdje in een stofje naar keuze uit de webshop van Cas&Nina

– een origineel handgemaakt juweel van mijn alter ego Madame (homemade juwelry)

– styling door een hippe kapster

– mini-fotoshoot van dit kind in zijn leuke nieuwe outfit in studio in Nijlen door Compagnie Fotografie waarbij je daarna de 10 leukste bestanden digitaal doorgestuurd krijgt zodat je achteraf kan stoefen over al dat moois!

De datum zal in samenspraak gebeuren met fotograaf en kapster.

De veiling loopt van zondag 14 februari tot en met zondag 21 februari 20u. Bieden kan vanaf 150€ en enkel hier.

Het hoogste bod om 20.00u telt, een bod om 20.01u niet meer.

Maak grootouders, meters en peters of gewoon jezelf blij met prachtige foto’s van jullie hartedief, de opbrengst gaat volledig naar Madeline!

Liefs,

Madame stof

6 thoughts on “Hartjes voor Madeline

  1. Leuk 🙂
    Zo blij dat ze zo snel terug kan openen!
    Ik heb haar op mijn manier proberen te steunen door haar een naaiboek dat ik niet gebruikte op te sturen. Is maar iets klein, maar elk klein gebaar helpt 😉

Geef een reactie

