Summer happiness


Ondanks de fijne reacties op de Iris Jumsuit die ik hier toonde wilde ik er ook nog eentje met smalle pijpjes en water in mijne kelder wantdaar ben ik fan van 😉.

De originele broek van de jumpsuit is breed, heel  breed daarom besloot ik even door mijn patronen te neuzen en vond ik het perfecte model. Eentje die ik maakte tijdens de Sew it Up wedstrijd, aangezien ik de broek een stukje verkortte was het niet nodig de oorspronkelijke ritsen in de zijnaad te zetten.

Ik wist van de vorige keer dat dit model eentje met brede heupen was, ik liet alles voor wat het was want aanpassen kon nog steeds. Bij een eerste pasbeurt was er wat twijfel, ik vond het wel iets speels hebben, de reacties op De Faceboekgroep naaien voor vriendinnen bleek het duidelijk. Tof, speels, zeker doen…. Oké dan 😊


Ik blijf ontzettend fan van het model, zowel met de culotte als met smalle pijpen. Het stofje is een heerlijk fris katoentje en is zalig om dragen, ooit hing dit bij mensen aan het venster als gordijn nu draag ik het op zwoele zomeravonden…..

Normaal zou ik nu het patroon opbergen maar wie weet volgt er nog eentje met een rok, ik ga vast opzoek naar het perfecte stofje!

Liefs,

Madame stof

5 thoughts on “Summer happiness

  1. deze vind ik persoonlijk de leukste! Het blijft wel iets wat ik zelf nooit zou dragen maar jij staat er prachtig mee! Leuk stofje trouwens en ik hoop op veel zwoele zomeravonden

Geef een reactie

