Let’s go kurk!!

Het moest er van komen, ook ik ben gezwicht voor de kurkmania. We beginnen klein maar fijn met een knijptasje, je kent dat wel, het retro knijpportomoneetje dat elke bomma in haar handtas had zitten ;-).

IMG_3293

Deze tutorial trok mijn aandacht, het meter gedeelte vond ik ontzettend goed gevonden, alhoewel een surfrondje later ik  een echt knijpertje vond bij K-Bas, goed voor een volgend tasje want dat komt er zeker!

FullSizeRender

Ik had al heel wat goeds gelezen over het kerkleer en het is allemaal waar, wat een pret om mee te werken! Gaat er dan toch eens een echte tas van komen…

FullSizeRender

Het wit-gouden stofje vond ik op de bodem van mijn restjesbak en vind de gouden touch perfect samen gaan met het kurk.

Op een klein uurtje zat het tasje in elkaar, ik hoop dat diegene die het ontvangt er even blij mee is als ik!

Liefs,

Madame stof

7 thoughts on “Let’s go kurk!!

Geef een reactie

