De blog zit in een nieuw jasje, nu jij nog!

nieuwe-layout

Het laatste blogbericht dateert van november 2016, de deur van mijn naaikamer bleef gesloten, de goesting was ver te zoeken….

Een berichtje op Facebook waar ik (nog) niet veel over mag vertellen wekte me uit mijn winterslaap, het werd tijd voor actie, back to the thing I love the most!

Ik besliste dat het tijd werd om mijn blog ook eens in een nieuw jasje te steken, ik had hem een beetje verwaarloosd vandaar… Een nieuwe lay out werd gekozen, aan de inhoud veranderde er niets. We gaan terug naaien, weer wat meer zorg aan de foto’s geven en gewoon weer genieten.

 

Om te vieren dat ik er weer goesting in heb, en omdat mijn blog een nieuw jasje heeft geef ik een metertje stof weg!

img_4584

Niet zomaar een stofje, nee we gaan voor goud en plissé…… Niet meer weg te denken uit het mode straatbeeld deze zomer. Ik ga alvast voor een midi rok, stoer met een t-shirt en sneakers!

Ben je nog op zoek naar inspiratie?  Hier en hier vind je alvast prachtige naaisels, vertel me hieronder wat je graag met dit stofje wil maken en wie weet schitter jij deze zomer in je eigen creatie!

 

Veel succes

Liefs

Madame (stof)

P.S.De wedstrijd loopt ook via mijn Instagram account!

20 thoughts on “De blog zit in een nieuw jasje, nu jij nog!

  1. Blij voor je dat de sew-Mojo terug is 😉! Zo’n plissé rokje heb ik nog niet dus dat stofje komt zeker van pas! Bedenk me net: valt er iets anders met plissé te maken? Een gerimpeld jasje is toch dat niet.. 🤣 ‘T is duidelijk dat stofje heeft beslist: een rok tot op de knie!

  2. Super dat je er weer bent! Ik waag een kansje op dit mooie stofje want wie weet geraak ik ook uit mijn naaidipje! Een leuke rok kan ik nog gebruiken voor als de zon er eindelijk weer is!

  3. Hier ook al lang niet meer geblogd en wel genaaid maar niets afgewerkt. Mooie nieuwe lay-out. Plissé perfect voor een outfit voor mezelf voor het vormsel van mijn zoon.

  4. Oh wat een mooi stofje! Ik zou hier zeker een rok tot onder de knie van maken, ik zie mezelf hierin al schitteren op mijn partnerschapsfeest dat van de zomer plaatsvindt😀

  5. Joepie, je bent terug!
    Wij lopen van de zomer mee in de suite… ik overweeg een jurkje met een plissé rondeel, maar de twijfel islam zo groot. Ik weet niet of het tussen ons zou klikken… 😉

  6. Jeeej, wat een leuke stof. En wat ik met dat stofje zou maken? Mijn broer gaat trouwen en ik wil feestoutfits zelf maken. Tenminste voor de dochter en de zoon. Dus ik zou een jurkje voor de dochter willen maken. Goud is een echte droomkleur voor haar….

  7. ik zou het gebruik voor mijn dochter. Da’s eigenlijk een halve jongen die graag in bomen klimt, skate, modderfeestjes houdt…maar die ook een innerlijke prinses heeft die af en toe komt piepen. En om ook dat (verborgen) kantje van haar te belonen, zou ik er iets zwierigs mee maken. Zodat ze er toch nog mee in een boom kan hangen 😉

  8. Fijn dat je terug bent !! En uit een metertje plissé krijg ik voor beide dochters een rokje. Dan is onmiddellijk de helft van hun feestoutfit al klaar 😉

  9. Goeiemiddag , Ik kende jouw blog nog niet Maar ontdekte hem 10 ‘ geleden via Cas en Nina.
    Jouw inzending aldaar…wat je met 1 meter stof kon naaien ; trok behoorlijk mijn aandacht.
    Knap werk !
    Maar neuzend door je blog..kwam ik ook bij jouw give-away terecht.
    En misschien is het al te laat om mee te doen…(ik vond de einddatum niet )…maar mocht ik nog kunnen meedoen , dan zou zo’n stukje van dat mooie plissé heel erg welkom zijn om mijn kleindochter te verrassen als beloning voor haar paasrapport.
    Grtjs
    Mia

Geef een reactie

