Go with the flo(w)

 

Bij La Maison Victor geven ze hun patronen altijd een naam, zo heb je de Lora , de Scarlet  en in de nieuwste editie de Flo. Mijn trouwe lezers weten uiteraard dat dit de naam van mijn dochtertje is…..

IMG_5414

Mijn moederhartje maakte een kleine sprong toen de Flo jurk ook nog eens helemaal mijn ding was, ik zag er wel wat rock & roll in en vond dan ook het gepaste stofje bij Madeline de Stoffenmadam.

IMG_5412

Uitzonderlijk maakte ik een testversie van het bovenstuk, dat bleek geen foute keuze te zijn wegens te groot, een maatje kleiner pasten me als gegoten. Bij het knippen van de stof bleek deze na het wassen zo fel in de breedte (jawel in de breedte) te zijn gekrompen dat ik het originele patroon niet uit de stof kreeg. Geen probleem met een vriendin als Tamara, die lost dat in 1, 2, 3 perfect op met net wat minder plooien maar daarom niet minder lelijk (integendeel vind ik zelf….).

 

IMG_5405

 

Ik ben ongelooflijk blij met deze jurk, hij is elegant maar toch met de nodige stoere touch door de stofkeuze, hij heeft een hoog party gehalte maar met een jasje  perfect draagbaar op kantoor.

 

IMG_5421

We lieten ons helemaal gaan tijdens het fotograferen van de Flo jurk, de locatie was top en de zon was van de partij. Dikke merci Tamara voor het maken van deze prachtige pareltjes.

IMG_5415

IMG_5427 IMG_5425

Liefs,

Madame Stof

 

Patroon: Flo jurk – La Maison Victor

Stof: Madeline de Stoffenmadam

Fotograaf van dienst: Tamara (Lunatiek)

 

18 thoughts on “Go with the flo(w)

  1. Wauw prachtig en eerlijk? Het onderste deel vind ik nog mooier dan die in lmv.
    Heb het stofje hier al liggen maar nog geen tijd gehad 😉
    Gelukkig denk ik nu want als ik hem zo zie ben ik er nog meer verliefd op!

Geef een reactie

