It’s all in the sleeve

IMG_5530

A little black dress, elke vrouw moet er minstens 1 in haar kast hebben, mijn gekocht exemplaar was dringend aan vervanging toe.

Bladerend in het boek van deze getalenteerde madame sprong ‘rechte jurk 1’ absoluut in het oog, die mouwen ik werd er instant verliefd op.

IMG_5520

Het perfecte stofje had ik al liggen, vraag me niet wat voor soort stof het is want ik weet het niet. Het is een zeer soepele stof met stretch maar toch met meer dan voldoende zwaarte om de mouwen extra in de verf te zetten.

IMG_5532

 

 

Ik verlengde de jurk met 10cm en knipte het achterpand aan de stofvouw aangezien de stof voldoende rekbaar is, bye bye rits. De mouwboord werk je af met biaislint aan de binnenzijde, ik koos voor goud als extra eyecatcher. Deze afwerking ga ik nog gebruiken, ik ben fan!

IMG_5524

 

 

 

Binnenkort plannen we op kantoor een professionele fotoshoot voor de nieuwe website, mijn outfit is gekozen.

 

Liefs,
Madame Stof

Patroon: rechte jurk 1 – MOMM

Stof: Infinity Heusden-Zolder

 

 

6 thoughts on “It’s all in the sleeve

  1. Het heeft iets speciaal en is toch super draagbaar! Ideaal dus! Het staat je super en de lengte is ook heel mooi bij je benen! Ik vind die mouwen helemaal geweldig bij jou trouwens!

Geef een reactie

