Zwoele zomeravonden…. + Give away

Opnieuw kregen we 3 criteria waar we ons ding mee moesten doen, met de vakantie in het vooruitzicht werd het zon, zee en strand…..

Als kind kon ik uren spelen op het strand en golven schrokken me nooit af, als tiener vond ik het zalig om te bakken in de zon en eigenlijk nu nog steeds.

FullSizeRender 5

Onze vakanties zien er daarom dan ook elk jaar hetzelfde uit…. Opstaan, uitgebreid ontbijten, zonnen, lezen, zwemmen, lunchen, zonnen, zwemmen, aperitieven en dineren… REPEAT 🙂

FullSizeRender 2

Ook dit jaar zoeken we weer de zon op en uiteraard hoort daar een nieuwe jurk bij, zo eentje dat je aantrekt op je bruingebrande huid, zo eentje waar de zachte avondbries door wappert, zo eentje als deze dus.

FullSizeRender 3

De kleur van de stof trok me onmiddellijk aan, koraal doet me instant denken aan zwoele zomer avonden. Ik besliste om mijn patroon van de Leila top weer boven te halen (repeat :-)) en de top te verlengen tot een lange jurk. De voering verlengde ik tot net boven de knie om een see true te voorkomen, het is een jurk, geen bikini slip over ;-).

FullSizeRender 6

Het weer is natuurlijk helemaal omgeslagen dus werden de foto’s noodgedwongen binnen getrokken, een zomerse smoothie en een bloem in mijn haar brachten me zo naar een of ander wit strand :-).

Over foto’s gesproken, op vakantie worden heel wat kiekjes genomen van leuke momenten, die wil je het liefst voor altijd bewaren. Ik mag van Smartphoto zomaar 30€ weggeven om die mooiste kiekjes te vereeuwigen in een vakantieboek of kies je liever voor een mooie canvas? Its all up to you…

Wat moet je hiervoor doen, niet veel want het is vakantie. Laat hieronder een leuke anekdote achter van een vakantie of laat weten wat je graag wil bestellen als je wint. Zondag 9 juli maak ik de winnaar bekend op mijn Facebookpagina!

FullSizeRender 4

Marjolein, nog eens bedankt om ons met jou idee de virtuele schop onder onze naaikont te geven om elke keer iets leuks in elkaar te steken! Kijken jullie mee hoe de andere dames het thema interpreteren?

FlaflinkoMa’am MusketierTwo OwlettesStokstaartje doet het zoMiel de fleurBlogliesjeWoohoo by DavinaNathalienaaisels – WollebolLarthGirls in uniformFrullemiekeJust Just10StoffenspulletjesJust DelphineYabelle & CoTante FeeMamadammekeVoor MiloWilwarin made with loveNoxeema NaaizSewing à la carteLilliepawillie

Liefs,

Madame Stof

56 thoughts on “Zwoele zomeravonden…. + Give away

  1. zo’n mooi kleed zeg! en jouw beschrijving van een vakantie klinkt wel zalig. Ik zit hier met een stapel van zeker 15 boeken (als het er geen 20 zijn) die ik nog wil lezen. ik doe graag mee met je giveaway, wij gaan deze zomer ook op reis en nadien maak ik altijd graag een fotoalbummetje 🙂

  2. Wauw! Prachtige jurk! Ik ben zo’n fan van koraal! En die top moet ik nu ook zeker eens maken!
    Een leuke anekdote heb ik niet, maar elk jaar nemen we met de kindjes wel dezelfde foto op dezelfde plaats! Op de trapjes van de wei in de kinderboerderij in Nieuwpoort! Die foto op canvas zou wel leuk zijn!
    Ik deed ook mee met de Let’s Sti(c)k Together, maar voegde me pas gisteren toe (vitess82.blogspot.be)!

  3. Knappe jurk en de kleur die staat je prachtig! Een leuke anekdote…die zijn er veel. Maar welke schrijf je hier dan neer. Hij mag niet te beschamend zijn of gewoontjes… Oostenrijk,hoog in de bergen, zegt de kleinste…’De vliegen vliegen hier hoog he!’ of toen de jongste als vierjarige uit een kabelcabine stapt en zegt ‘Mijn broek is een beetje nat, maar dat is niet erg he’. Teveel om op te noemen, het zijn allemaal momenten die je koestert ❤

  4. Supertoffe jurk! Doet verlangen naar zomerse avonden…
    Onze roadtrip langsheen de westkust van Amerika zat vol verrassende anekdotes. Zo belandden we op een avond, nadat we geen zonsondergang konden zien op mulholland drive, uiteindelijk in de hoofdkantoren van Scientology. Absurd maar absoluut een verhaal om te vertellen aan onze kinderen en kleinkinderen. Maar ook ons impulsieve Vegas-huwelijk, … Een heerlijke reis om nooit meer te vergeten! En uiteraard ons huwelijk onder de Italiaanse zon… daar wil ik absoluut deze zomer eindelijk een boek van maken! Dat smartphoto-tegoed zou zeker van pas komen…

  5. PRACHTIGE jurk! Koraal is toevallig ook een kleur die ik enorm graag draag ;-). Een leuke anekdote, er zijn er veel te veel om uit te kiezen,… Maar ons romantische trip naar Venetië nog voor we kinderen kregen, of onze trip met ons tweetjes met de tent naar de Ardèche liggen bij mij in mijn goede-herinneringen-schuif. Nu, jaren later, gaan we eindelijk nog eens terug naar de Ardèche om al die goede geuren en herinneringen terug op te snuiven. En ook om er vele nieuwe te maken ;-). XXX

  6. wow amai, die is echt fantastisch mooi, zou wel recht uit de boekskes kunnen komen (zoals eigenlijk alles wat jij maakt ;-)). Heerlijk zomers en ik kan het me helemaal voorstellen aan het strand en zo! Daar ga je plezier van hebben! Tof idee ook om het zo te verlengen! Ik doe ook wel graag mee voor de bon, want moet dringend foto-albums maken voor de kids, oeps…

  7. Ik maak voor mijn dochtertjes elk jaar een familiefotoalbum van het afgelopen jaar en hoop dat nog lang vol te kunnen houden.

  8. Wauw prachtige jurk!
    Zo’n vakantie klinkt idd wel zalig! Helaas lukt dat hier niet meer met 3 opgroeiende (b)engels haha, maar onze vakanties zijn ook wel altijd leuk en sommige momenten toch ook wel ontspannend zenne 🙂
    Ik waag ook ineens graag mijn kans voor de bon van Smartphoto, zware fan hier van die firma 😉
    Ik moet dringend nog wat fotoboeken maken van de kinderen, we willen en canvas van al de kleinkinderen cadeau doen aan ons mama met moederdag,… dus die bon zou hier goed van pas komen en direct op zijn 😉

  9. Prachtige jurk die schreeuwt om zon en strand !!
    Moest ik winnen, ik zou zo’n metalen doos bestellen met een mooie vakantiefoto, dan kunnen de kinderen daarin hun vakantieherinneringen bewaren…

Geef een reactie

