Not another beach dress….


Hoogzomer in ons Belgenlandje, aftellen naar een zalige vakantie en een pact gemaakt met mezelf om enkel zelfgemaakte kleding mee te pakken in mijn koffer.


Ik miste nog een jurk om over mijn bikini te trekken, zo eentje die je in de ochtend over je hoofd trekt, deftig genoeg om te ontbijten op hotel en eentje die je in je strandtas smijt eens je aan je strandstoel arriveert.


Een bezoekje aan de kringloopwinkel bleek een schot in de roos, een zalige lap ‘sponsen’ stof leek daar op mij te wachten. De lap bleek ruim 2,5m stof te zijn dus ik kon alle kanten uit, ik nam een van mijn favoriete boeken op het moment MOMM uit de kast en mijn oog viel op ‘not another V-shirt’.


Een shirt met prachtige V-neck die perfect te verlengen valt, niet al te moeilijk al is mijn eerste V-Neck niet perfect maar het oefening baart kunst zeker.


Deze jurk zal niet alleen op strand gedragen worden, met een leuke sneaker of slippers is dit ook de perfecte shop outfitit in de stad!

Voor ons nog even geen zon, zee en strand dus sprongen we maar in de plaatselijke fontein ๐Ÿ˜.


P.S. de winnaar van de give a way in samenwerking met Smartphoto staat op de Facebookpagina!!

Liefs,

Madame Stof
Stof: kringloopwinkel

Patroon: Matching outfits Matching minds

Foto’s: Lunatiek

6 thoughts on “Not another beach dress….

Geef een reactie

