Een uitdaging! 30 dagen, 30 details…..

keep-calm-and-do-a-30-day-challenge

Kathleen, je weet wel die madam die de meststoffen voor onze blog verdeeld heeft ons uitgedaagd om een zot te doen, om uit onze comfortcocon te stappen.

Awel ik heb er van wakker gelegen want een uitdaging ga ik zelden uit de weg MAAR het moet wel eentje zijn die toch een heel klein beetje aanleunt bij mezelf want ik ben een stier en die stappen niet graag uit hun comfortzone :-).

Dus lieve lezers ga ik de uitdaging aan om 30 dagen elke dag op mijn IG account een detail foto te plaatsen, dat kan gaan van een naaisel tot het prut in mijn ogen (bij wijze van spreken hé).

Ik post dan elke week een collage met de 7 detailfoto’s die ik die week fotografeerde. Lijkt het jullie leuk, voel je het kriebelen om eens uit die cocon te stappen? Haal die camera boven en deel elke dag een detail van je leven, gebruik de hashtag #30dagen30details zodat we een heel leuk overzicht krijgen.

De uitdaging gaat in vanaf NU!

Liefs,

Madame stof

27 gedachten over “Een uitdaging! 30 dagen, 30 details…..

Plaats een reactie