Bloggers for think pink….

  
Dagelijks horen nog te veel vrouwen over heel de wereld dat ze bostkanker hebben, dagelijks vechten er nog te veel vrouwen tegen deze ziekte en dagelijks sterven er nog te veel vrouwen aan deze vreselijke ziekte….

Zo verloor ook mijn mama op 2 februari 2014 haar zeer korte strijd tegen deze vreselijke ziekte. Amper 6 weken, weken van helse pijn, weken van ups en downs, van hoop en wanhoop maar op 2 februari moesten ik, papa en grote zus een hardverscheurende keuze maken. 

Mama was op, had veel zuurstof nodig en keek ons met grote bange ogen aan. Dit wilde ze niet, dit kon ze niet meer. Praten lukte ook niet meer en met even in mijn zus haar hand te knijpen gaf ze aan dat ze deze strijd niet meer kon verder zetten.

  

We kregen allemaal de tijd om definitief afscheid te nemen, en dan was het voorbij, heel snel, heel sereen. 

Een inspiratiebron  voor dit project vond ik in haar strijd, een inspiratiebron vind ik in Francoise, de fantastische plusmama van mijn petekind. Sinds kort vecht ze met al haar kracht tegen deze ziekte en ik kan enkel maar een grote bewondering hebben voor haar, een inspiratiebron vond ik in José een vrouw die het gevecht gelukkig heeft gewonnen en die voor mijn mama en papa een grote steun was tijdens haar strijd.

Daarom deze actie, blogland en ver daarbuiten, laat zien dat jullie een groot hart hebben, koop een armband en steun zo het broodnodige onderzoek naar borstkanker want het is echt nodig!
  
Wat kan je nog doen?

* show of your bracelet op je IG of Facebook account en gebruik de # bloggersforthinkpink

* zet het bloggers for think pink logo in je zijbalk van je blog

Hier vind je alle informatie! Alvast een dikke merci aan Marte van Compagnie M. En Tinneke van Lizzy l’oiseau voor hun steun.
Heel veel liefs en ontzettend dankbaar

Madame stof

5 gedachten over “Bloggers for think pink….

Plaats een reactie